Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett härligt team med det gemensamma målet att leverera förstklassig service?
Har du dessutom erfarenhet från kundservicebranschen och är redo för nya äventyr? Då är det dig vi söker till Toyota Financial Services!

Om Toyota
Toyota Financial Services Sweden är ett helägt dotterbolag till Toyota Motor Corporation som verkar för att erbjuda hållbara finansiella tjänster som förenklar och förbättrar livet för såväl Toyota-kunder som alla andra.
Med huvudkontoret i Japan finns företaget i dag representerat på mer än 35 marknader över hela världen. Denna tjänst är på företagets nyrenoverade och moderna kontor i Sundbyberg/Rissne.

Om jobbet
Som ett av världens ledande bilvarumärken händer det alltid något hos Toyota Financial Services! Som kundservicemedarbetare på Toyota Financial Services kommer du att hantera inkommande samtal, e-post samt chattärenden. Du agerar som stöd för så väl kunder som återförsäljare, och är behjälplig i ärenden som berör finans, som exempelvis finansiering, leasing- och låneavtal. Du kommer att arbeta i ett härligt team på 10 medarbetare där ni tillsammans säkerställer en hög servicenivå och snabbfotad hjälp, och du kommer även att samarbeta med närliggande avdelningar för att leverera service i toppklass!

Vi söker dig som

- Har tidigare erfarenhet av kundserviceyrket

- Har god vana från att arbeta med telefonen som främsta verktyg

- Har vana från arbete i olika affärssystem

Vidare ser vi att du är genuint serviceinriktad och har förmågan att skapa goda relationer. Som person är du kommunikativ, initiativrik och noggrann, samt kan jobba både individuellt och i team.
Vi ser även att du är van vid att ha många bollar i luften och flexibelt kan anpassa ditt arbete till ett stundvis växlande tempo.

Meriterande är erfarenhet från

- Tidigare arbete inom bank/finansbranschen

- Arbete inom CRM-program

- Vana från arbete i olika databaser

Övrig information
Tillträde: Omgående
Arbetstider: Tjänsten är på heltid med arbetstid förlagd 8:30-17:00 måndag till fredag. Vi arbetar 37,5 timmars arbetsveckor.
Anställningsform: Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Toyota. Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten.

Att jobba som konsult på The Wofi

Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Toyota med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till rekryterande ansvarig Linda, linda.g@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2023
  • Ansök senast: 11 november 2023

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024