OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Tre är telekomaktören som älskar att utmana och utforska. De tror på laget före jaget, de vill ge dig ditt livs bästa ledare, de älskar olikheter, hatar orättvisor och applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor.
Bolaget vet att deras höga kundnöjdhet är viktig för affären och börjar med deras egen känsla och att de trivs. De har roligt, firar framgångar, peppar varandra och ser till att de tillsammans når nya nivåer varje dag. År efter år har deras team blivit prisbelönta för sitt ledarskap, vinnaranda och teamkänsla. Bolaget har för nioende året i rad blivit utsett till en av Sveriges 10 bästa arbetsgivare bland stora organisationer av Great place to work. Du kan läsa mer om företaget här. (https://www.tre.se/om-tre)
Om tjänsten
Tre söker nu stjärnor som är i början av sin karriär till deras kundserviceavdelning riktat mot privatkunder. I rollen kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal i syfte att hjälpa deras kunder över telefon. Du tar själv ägandeskap för kundernas ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt. Tjänsten startar med en betald utbildning på 4 veckor.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Kundservice via telefon samt mejl.
- Fakturafrågor.
- Köp och avtalsfrågor.
- Bredbandsfrågor.
- Internt skicka vidare mer komplexa ärenden.
- Merförsäljning ingår i tjänsten, du arbetar med att informera kunderna om bra lösningar kopplat till deras ärende.
Om dig
Tre tror att en av anledningarna till att de är en av landets mest uppskattade arbetsplatser beror på sin kultur som de älskar. De följer sina ledord “We think like challengers”, “We work like champions” och “We act like buddies”.
För att trivas i den här rollen tror vi att du är driven, vågar utmana dig själv men även andra samt att du är serviceinriktad och alltid sätter kunden i förstahand. Vi tror att du är i början av din karriär, kanske har du nyligen gått klart gymnasiet. Vidare hoppas vi att du uppskattar en dynamisk och energifylld atmosfär där proffsigt och trevligt bemötande är av största vikt. Om du har tidigare erfarenhet från sälj eller kundservice är det ett extra plus.
Kvalifikationer
- Avslutad gymnasial utbildning
- Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Tillträde, omfattning och anställning
Bolaget sitter i fina lokaler i Johanneshov nära Globen med goda kommunala förbindelser. Tjänsten är på heltid med start 30 maj eller 20 juni. Arbetstiderna är måndag till fredag, 08.55 - 18.10. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Tre. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445