OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. 2018 bytte vi lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Med anledning av Covid-19 kommer våra rekryteringsprocesser vara helt digitala i syfte att minska smittspridning. Till exempel kommer eventuella intervjuer ske via telefon eller skype/teams. Vi ber också om överseende att processerna för närvarande kan ta längre tid än vanligt. Så länge kan du kika in på instagramkontot @livetpå3
Nu söker vi nya stjärnor som vill starta våren och jobba med vårt härliga gäng på Kundservice! Som Kundservicemedarbetare på Tre arbetar du för att hjälpa våra inringande privatkunder över telefon. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få ett trevligt och personligt bemötande. Utöver service kommer du också att arbeta med försäljning och rådgivning till våra kunder.
För att trivas på Tre är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är serviceinriktad och förstår att försäljning är en naturlig del av god service samt motiveras av att arbeta mot uppsatta säljmål.
Utöver detta är det viktigt att du är van vid att hantera flera saker samtidigt och har en god kommunikationsförmåga. Krav för tjänsten är att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande för tjänsten är om du har arbetat över telefon i en liknande roll tidigare, antingen med kundsupport/service eller försäljning.
Vårt erbjudande: Tre är en etablerad och välkänd plattform för många att starta sin karriär på. Vi är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas, då är vi rätt arbetsplats för dig! Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i Serviceakademin.
Tjänsten är på heltid med start juli alternativt augusti. Du har en fast månadslön med ytterligare möjlighet att påverka din lön i form av provision, bonus och OB-tillägg. Självklart har vi kollektivavtal och flera personalförmåner.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är 2020-07-15.
Vid frågor hör av dig till Jonathan Ottosson på jonathan.ottosson@tre.se. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.
Ps, missa inte att kika in på vår Instagram - Livet på 3