OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. 2018 bytte vi lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Med anledning av Covid-19 kommer våra rekryteringsprocesser vara helt digitala i syfte att minska smittspridning. Till exempel kommer eventuella intervjuer ske via telefon eller skype/teams. Vi ber också om överseende att processerna för närvarande kan ta längre tid än vanligt. Så länge kan du kika in på instagramkontot @livetpå3
Nu letar vi efter nästa stjärna som vill leverera service i världsklass och vara en del av Tre Företags framgångsrika kundservice!
Som Kundansvarig på Tre Företag arbetar du med att ta emot inkommande samtal och hjälpa våra företagskunder över telefon. Det innebär att du tar ägandeskap för våra företagskunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med försäljning.
För att trivas på Tre är du en flexibel och prestigelös team player som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort ansvar. Du drivs av att utvecklas och är inte rädd för att ta egna initiativ för att ta dig framåt. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör! Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning och engagemang. Vidare ser vi att du:
• Har tidigare erfarenhet från någon typ av service- eller säljyrke
• Är flexibel, prestigelös och initiativtagande
• Förstår att försäljning är en naturlig del av god service och motiveras av att arbeta mot uppsatta säljmål
• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Vårt erbjudande
Är du den vi söker ger vi dig de redskap du behöver för att lyckas på Tre. Tjänsten inleds med en introduktionsutbildning som en del av den ett år långa utbildning som du automatiskt tar del av som anställd på Tre. 3Kundservice är en etablerad och välkänd plattform för många unga att starta sin karriär på. Vi är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas, då är vi rätt arbetsplats för dig!
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är 2020-04-19. Vid frågor hör av dig till rekryterande chef camelia.raufi@tre.se.
Följ våra medarbetare på Instagram: Instagram - livet på 3