OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som brinner för kundservice och vill arbeta med kundtjänst. Hos tre får du chansen att arbeta i en spännande och rolig arbetsmiljö, med stora utvecklingsmöjligheter!
Rollen innebär att du kommer att arbeta i med inkommande samtal från företagskunder. Här kommer du att få ge service i världsklass, agera problemlösande och vägleda i de ärenden som kunden har frågor kring. Du kommer även att få arbeta med merförsäljning av de produkter och tjänster som Tre har i utbudet.
Du erbjuds:
- 4 veckors utbildning och onboarding
- Ett härligt och energifyllt team som lyfter varandra
- Sociala aktiviteter och AW:s
- Gym på kontoret
- Goda utvecklingsmöjligheter
Din profil:
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
- Är målmedveten och driven
- Meriterande med erfarenhet inom servicebranschen
För att trivas på Tre är du en flexibel och prestigelös teamplayer som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort ansvar. Du drivs av att utvecklas och är inte rädd för att ta egna initiativ för att ta dig framåt. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör!
Mobiloperatören Tre är världens fjärde största aktör på marknaden. Deras mål har alltid varit att utmana telekommarknaden och förbättra den mobila upplevelsen för sina två miljoner unika kunder runt om i världen. Tre har nyligen bytt till helt nybyggda lokaler bredvid Globen i södra Stockholm. På huvudkontoret jobbar 1200 personer i en arbetsmiljö helt framtagen av medarbetarna där fokus lagts på sociala ytor, färgstark interiör och utrymme för innovation.