OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Carglass® genomsyrar service! Att ge service och hjälpa andra är fokus för Carglass® och deras kundservice är en viktig del av det arbetet.
Vill du arbeta i en välkomnande händelserik miljö, där du tillsammans med ditt team arbetar för att göra kunderna riktigt nöjda. Majoriteten av de kunder som ringer in till Carglass® är i behov av hjälp och du är där för att hjälpa dem. Vill du hamna på en trygg givande arbetsplats där du gör stor betydelse för företaget och kunderna? Då är det här platsen för dig.
I din roll som Kundservicemedarbetare är din primära uppgift att ansvara för alla inkommande ärenden från företagets kunder. Du hanterar inkommande samtal och beställningar, samt svarar kunder via mejl och chatt. Utöver detta kommer du arbeta en del administrativt för att ta vidare ärenden. Företagets kunder är både företagskunder och privatpersoner. Detta är en roll med varierande uppgifter med stort fokus på kundnöjdhet och exceptionell service. Arbetstiderna är 07:30-16:30 och kontoret ligger i Helsingborgs hamn i ljusa fina lokaler.
Om företaget
Carglass® är Sveriges ledande företag inom lagning och byte av bilglas. Carglass® värdegrund är att bidra till en positiv samhällsutveckling. Utifrån det är dem bland annat mycket engagerade vår miljö, mänskliga rättigheter och arbetsrätt. De vill ge tillbaka, har ett framåtstänk i hur dem arbetar och tar stort ansvar över de viktigaste, som är deras anställda. För att lyckas krävs det att medarbetarna trivs och vikten av glada medarbetare värderas högt hos Carglass®.
Din profil
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av en roll inom kundtjänst via telefon. Alternativt har du arbetat med telefon som huvudsakliga arbetsverktyg och har ett brinnande intresse för kundservice och kundnöjdhet.
Vi söker dig som vill ge exceptionell service, du ser lösningar och tycker om att göra allt för att underlätta för andra. Du trivs med att arbeta administrativt. Som person är du social, öppen och serviceinriktad. Du är flexibel och har förmågan att arbeta strukturerat och ordningsamt, samt att du ser till kundens behov. Vi ser även att du är driven och engagerad i ditt arbete. Du är bra på att samarbeta med andra och trivs med att arbeta i team. Du ser lösningar, och har en positiv energi som du gärna delar med dig av.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jerry Stribrant på jerry.stribrant@2complete.se alternativt på 070-845 99 04.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Kundservice, Kundtjänst, Kundservicemedarbetare, Kundtjänstmedarbetare
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson