Kundservicemedarbetare till välkänd bank

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

AMGA söker nu Kundservicemedarbetare till en välkänd bank! 

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare inom bolagets kundtjänst är arbetet varierande där du bemöter bankens kunder. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal och mail från bankens kunder med ärenden kopplade till bankprodukter så som finansiering, avtal och bankkort. Du arbetar under stort eget ansvar och du blir en del av ett sammansvetsat team med ett stort engagemang där professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden i olika situationer är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Du är självgående i ditt arbete och växer med ansvar, du drivs även av att skapa en förståelse för din del av bankens affärskedja. 

Vi söker dig som

- är lyhörd och hjälpsam
- är processintresserad och och lösningsorienterad
- gillar att arbeta i grupp med mycket eget ansvar
- har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
- vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa mot roller inom ledarskap eller specialist
- talar och skriver Svenska och Engelska

Tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst och bank/finans är meriterande men inget krav.

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Om bolaget

Banken och tillhörande koncern är en välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom finans & försäkring och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn. Banken har idag kunder i Norden och Europa.  

Bankens moderna kontor är beläget centralt med mycket bra kommunikationer, restauranger, affärer och gym i området.

Fast lön samt tillkommande fördelaktiga förmåner ingår. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst med kontorstider. Utbildning planeras med start i januari därav är det viktigt att du som söker är tillgänglig from detta datum. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 17/12, 2017 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076-394 22 04 eller henrik.nordh@amga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024