OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att leverera service i världsklass och vill testa dina vingar på
ett av Sveriges vassaste bolag? Då behöver du inte leta längre - vi
söker nämligen efter stjärnor som vill joina vårt grymma Customer
Service team!
För att lyckas i den här rollen tror vi att du är ett proffs på
att vända varje negativ kundupplevelse till positiv, och du finns där för
kunder i vått och torrt. Så, är du laddad att slänga dig in i ett nytt
äventyr och vara med på vår resa? Come join the fun!
VAD DU KOMMER GÖRA
Ditt huvudansvar kommer vara att besvara frågor och bemöta
kunder via mail och chatt.
Tillsammans med dina kollegor skapa service i världsklass till våra
kunder!
VEM DU ÄR
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att
leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med
dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och misslyckas på
vägen (don’t worry when that happens - vi kommer att hjälpa dig
upp igen!).
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en
arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer
och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i
handsken!
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som kan arbeta 25% eller 50% kvällar och helger (vill man jobba mer så brukar det finnas möjlighet att plocka extra-pass!). Därför är det viktigt att du kan tänka dig att arbeta kväll, helg samt röda dagar.
Din anställning inleds med en introduktionsutbildning fördelat på två veckor mellan kl 16.00-21.00. Nästa utbildningsstart är den 20 September.
Vi ser gärna även att…
Du har en gymnasial utbildning.
Du har god systemvana (vi arbetar i många!).
Du kan kommunicera på svenska och engelska flytande i tal och
skrift.
Det är även meriterande om du tidigare har arbetat inom
kundservice.
Startdatum: 20 September 2022
Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande:
Telefonavstämning - ett kort inledande samtal.
Case - Ett sätt att visa dina kommunikativa skills på.
Digital intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre!
Referenskontroll - Nästan där!