Kundservicemedarbetare till välkänt varumärke!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

AMGA söker nu två Kundservicemedarbetare! 

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare inom bolagets Kundservice är arbetet varierande där du bemöter bolagets kunder. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal och mail från bolagets kunder, du arbetar under stort eget ansvar och du blir en del av ett sammansvetsat team med ett stort engagemang där professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden i olika situationer är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Du är självgående i ditt arbete och växer med ansvar, du drivs även av att skapa en förståelse för din del av affärskedjan. 

Vi söker dig som

- är lyhörd och hjälpsam
- är processintresserad och och lösningsorienterad
- gillar att arbeta i grupp med mycket eget ansvar
- har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
- är tekniskt intresserad
- talar och skriver Svenska och Engelska

Tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundservice och/eller support är meriterande men inget krav.

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Om bolaget

Bolaget och tillhörande koncern är en välkänd aktör på marknaden och bedriver verksamhet i Norden och Europa.  

Bolagets moderna kontor är beläget centralt med mycket bra kommunikationer, restauranger, affärer och gym i området.

Fast lön samt tillkommande fördelaktiga förmåner ingår. Tjänsten är heltid med kontorstider.

Tillsättning: Omgående start.

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 14/11, 2017 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh på 08 551 118 71 eller henrik.nordh@amga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 30 oktober 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024