Kundservicemedarbetare till Van Ameyde

Kundservicemedarbetare till Van Ameyde

Arbetsbeskrivning

Det här är rollen för dig som är i början av ditt yrkesliv och trivs i en serviceinriktad, administrativ och kommunikativ roll. Vi riktar oss till dig som trivs i en kundorienterad roll och är tillgänglig omgående.
Detta uppdrag drar igång den 4:e december och sträcker sig åtminstone 6 månader framåt. Placeringsort kan vara såväl Kallinge (Blekinge) samt Malmö. Vänta inte - sök redan idag!

Om Van Ameyde och teamet
Van Ameyde är ett globalt konsultföretag som hjälper tusentals företagskunder på den globala försäkrings- och riskhanteringsmarknaden. Deras fokus ligger på att förstå varje kunds unika situation och målsättningar för att hjälpa dem att lyckas med sin verksamhet varje dag. Van Ameyde har medarbetare på kontoren i Kallinge, Malmö, och Stockholm. Deras team växer och de söker därför fler kollegor med möjlighet att börja redan i december.

Du erbjuds

- En möjlighet att utvecklas professionellt inom administration och kundservice som en del av ett sammansvetsat team.

- Värdefull erfarenhet inom skadereglering i försäkringsbranschen.

- Friskvård, kollektivavtalad lön och förmånspaket som konsult hos A-hub.

Läs gärna med om Van Ameyde och möt några av kollegorna här (https://se.vanameyde.com/meet-our-people/).

Uppdraget som Kundservicemedarbetare
Som Kundservicemedarbetare hos Van Ameyde kommer du att erbjudas en central roll i ett viktigt projekt med start i december. Din anställning kommer att inledas med en upplärning och utbildning tillsammans med övriga kollegor för att sedermera utgöra en förstklassig kundservicegrupp inom Skadehantering. Du kommer att guida och förmedla kunskap till kunderna över telefon avseende deras specifika skadeärenden, samt ansvara för tillhörande administration för de ärenden du hanterar.

Rollen innebär bland annat att:

- Ge kundservice per telefon; exempelvis guida kunder genom ett skadehanteringsärende, följa upp om handlingar kommit fram, säkerställa att utbetalningar sker enligt plan etc.

- Förmedla kunskap om försäkringsvillkor och omfattning

- Enklare administrativa ärenden

Om dig

Vi söker dig som är i början av din karriär och sannolikt har viss erfarenhet av liknande roller sedan tidigare. Vi letar efter dig som engagerar dig i kundens ärende, har en god kommunikativ förmåga och som är mån om ett bra samarbete med dina kollegor. Du har en förmåga att anpassa din kommunikation utefter vem det är du samtalar med och lägger stor vikt vid en god kundupplevelse. Du har goda kunskaper i såväl engelska som svenska språket, både vad gäller tal och skrift.

Praktisk information
Start: 4:e december - tillsättning sker löpande.

Arbetstider: kontorstider

Anställningsform: konsult hos A-hub om minst 6 månaders uppdrag

Placering: Malmö.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2023
  • Ansök senast: 15 december 2023

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024