OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att hantera vår kunds leveranser från lager till återförsäljare genom att vara den givna kontaktpunkten vid beställningar, leverans och efterarbete via telefon. Genom expertkunskap i produkterna och en rejäl dos gott bemötande kommer du se till att leverera det mervärde kunderna förväntar sig. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att hantera frågor rörande priser, leverans och produkter. Dina främsta arbetsredskap är dator och telefon och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.
Det här är en heltidstjänst där du jobbar vardagar under ordinarie kontorstider. Start för denna tjänst är omgående.
Om företaget
Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation, på kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under dina första veckor.
Din profil
Vi söker dig med 2-3 års arbetslivserfarenhet inom kundservice, teknisk rådgivning, sälj och/eller liknade tjänst. Du har daglig kontakt med kunder och du behöver därför ha mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Har du erfarenhet av SAP är detta meriterande.
Vem är du?
Ansvarstagande – du ser till att dina uppgifter blir utförda och klarar av att leda dig själv i ditt dagliga arbete.
Kontaktsökande – du gillar att föra dialog samt skapa relationer med personerna du arbetar med.
Proaktiv – du väntar inte på vad nästa uppgift är utan tar tag i det du ser behöver göras och försöker hela tiden vara ett par steg före.
Analytisk – du har öga för detaljer och förmågan att tolka komplexa data. Du har en förmåga att se ”the big picture”
Flexibel – du anpassar dig till situationen för att kunna möta förväntningar och ser hinder snarare som en utmaning än ett problem.
Lagspelare – för att du ska fungera behöver ditt team fungera och vice vers så att det är naturligt för dig att jobba tillsammans med dina kollegor är självklart.
Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Sökord: Kundservice, kundtjänst, customer service, css, ktj, ks, support
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson