OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Vår kund söker nu medarbetare till sin supportavdelning. Du kommer ingå i ett positivt team som har ett genuint intresse för människor och service, samtidigt som du befinner dig i en utvecklande och lärande miljö. Vi söker personer som har lätt att kommunicera med olika människor i olika situationer, vilket gör att detta jobb passar dig med tidigare bakgrund inom vård- och omsorg. Arbetstiderna är förlagda på dagtid och helgarbete förekommer ca 2 helger i månaden.
Uppdraget väntas starta i början av 2021 och sträcker sig ett antal månader framåt. Du kommer inledningsvis anställas som konsult hos oss på Clockwork och för rätt person kan det finnas möjlighet till en anställning hos vår kund.
Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innebär i huvudsak att ge support och information till kunder som kontaktar vår kund. Du svarar på inkommande samtal, epost och hjälper kunder i olika typer av ärenden. Du kan även komma att göra utgående samtal till personer för att ge information om pågående ärenden.
Din profil
För att lyckas i denna roll tror vi att du är serviceinriktad, har en god känsla för att bemöta andra människor och en stark vilja att hjälpa andra. Vi tror att du har en bakgrund som sjuksköterska eller undersköterska, alternativt annan bakgrund inom vård och omsorg som anses likvärdig. Vidare har du ett stort tålamod, är lyhörd och har en positiv och ödmjuk framtoning i mötet med andra människor. Du är ansvarstagande och behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Att arbeta helger är ingenting som begränsar dig.
Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Jennifer Åström Gustafsson, via tfn: 0733-51 27 14, eller Kandidatansvarig Elin Hilli via tfn; 0733-51 27 13. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt, men absolut senast den 3 januari 2021 via www.clockworkpersonal.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Wiklund
0733-512711
Elin Wiklund
Johan Alm
Johan Alm
0733-512713
Maria Matsdotter-Lundberg
0733-512714
Johan Alm
073-3512713
Johan Alm
0733512713
Johan Alm
Elin Fällman
0733-512725
Elin Fällman