OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i 22 städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Nu söker vi en serviceinriktad och ansvarstagande kundservicemedarbetare till vår kund i centrala Umeå, är detta du? Varmt välkommen med din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos vår kund är du ansiktet utåt och du kommer ingå i ett team med två kollegor som har liknande arbetsuppgifter. Du hanterar, ordinerar och prioriterar bland olika typer av inkommande ärenden på ett systematiskt sätt. I denna roll är du verkligen med där det händer hos vår kund och du får rapportera felanmälningar och arbeta tillsammans med övriga avdelningar för att identifiera förbättringsåtgärder. Du kommer framför allt hjälpa kunder via telefon och mail, samt hjälpa en del kunder som besöker vår kunds kundmottagning.
Du kommer anställas som konsult hos oss på Clockwork och uppdraget väntas starta i januari och löpa i minst 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till en anställning hos vår kund efter uppdragstidens slut. Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Din profil
Vi tror att du har några års erfarenhet inom serviceyrket, där du blivit bekväm med att arbeta i digitala system. Du är serviceinriktad och ansvarstagande och arbetar tillsammans med övriga i teamet för att kunderna ska få den bästa kundupplevelsen när de kontaktar vår kund.
Prio ett i denna roll är att du drivs av att upprätthålla goda relationer såväl internt som mot kunder. För att vi ska trivas tillsammans är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du är självgående. Vi tror att du har ett strukturerat arbetssätt, i kombination med att du har en strategisk förmåga, där du förstår och agerar efter perspektivet med helheten före delarna på ett stresståligt och lösningsorienterat sätt. Tjänsten kräver att du har en god kommunikationsförmåga, där du är trevlig, professionell, tydlig och saklig, i både svenska och engelska.
Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Åström Gustafsson via tfn: 0733-51 27 14, eller Elin Hilli via tfn: 0733-51 27 13. Vi arbetar löpande med denna process så ansök snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se, dock senast den 2 januari.