Kundservicemedarbetare till vårat Customer Center

Arbetsbeskrivning

Vårt mål är att bli Sveriges bästa kundservice! För att nå dit är vi nu på jakt efter dig som älskar försäljning, som förstår vad god service innebär och som vill hjälpa oss att nå ut med våra värdeskapande produkter och tjänster. Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, men det är inget krav. Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas! Låter det intressant? Läs vidare!

Arbetet som kundservicemedarbetare innebär att ta emot inkommande samtal, aktivt arbeta med merförsäljning och winback mot uppsatta mål samt ge service i toppklass. Avdelningen består idag av ca. 26 agenter och en teamchef. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Gärdet i Stockholm.

Vi är på jakt efter dig som:

Drivs av att nå resultat: Vi arbetar efter tydliga mål och ger dig förutsättningar att nå dem genom utbildning, en dedikerad teamchef och löpande måluppföljning.
Är tävlingsinriktad: Gillar du utmaningar? Då kommer du att trivas på vår kundservice!
Ser god service som en självklarhet: Du förstår kundens behov och är effektiv i dina samtal.
Sprider energi: Vår kundservice präglas av mångfald. Är du en positiv energispridare kommer du trivas utmärkt!
Tycker om försäljning: Du tycker om att arbeta med både merförsäljning och winback över telefon. Du kommer även under vissa perioder att jobba med utgående försäljning för företag och konsument.
Talar och skriver svenska flytande samt har grundläggande kunskaper i engelska.
Har god datorvana och kunskaper i Windows- och Officepaketet.

Har du erfarenhet av arbete på säljande kundserviceavdelning är det meriterande.

Hos oss tar du del av:

Fast grundlön + attraktiv bonusmodell
Friskvårdsbidrag 2000 kr/år
Bra arbetstider: Kundservice har idag öppet kl. 08:00 - 18:00, arbetstiderna varierar mellan kl. 08:00-18:00.

Intervjuer sker löpande, vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag. Tillträde snarast möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Sanfridsson

Daniel Hägg

Sofia Lundqvist

Jesper Thyberg

Jesper Thyberg

Sofia Lundqvist

Malene Difebbraro

Daniel Hägg

Susanna Pettersson

Sophia Nilsson
08-505 530 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: mySafety Försäkringar AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 21 mars 2017

Besöksadress

Vaksalagatan 12, Uppsala
None

Postadress

Vaksalagatan 12
Uppsala, 75320

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024