OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Vill du kick-starta din karriär genom att börja på ett stort företag som har tydliga mål och vision? Workz har påbörjat ett nytt samarbete med ett ledande företag inom fordon, sök in hos oss och gör vårt servicetest så ringer vi upp och berättar mer!
Tillsammans med ditt team arbeta med att upprätthålla en kvalitativ kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika brands, kunden och försäljare.
Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chat, telefon och mejl. I dina kundärenden tillkommer även viss administrativt arbete.
Ditt arbete kommer vara varierande där du utöver att leverera en kvalitativ personlig service till kunder också har ett ansvar att följa upp kundens ärende för att säkerställa kvalitet och ta lärdom av kundens feedback. Du kommer också aktivt jobba med att identifiera förbättringsområden inom och utanför ditt team för att fortsätta utveckla kvaliteten i era processer och kunddialoger. Du har också en viktig roll när det kommer till att kunna identifiera kundens behov och vid tillfälle omvandla kundens intresse till en försäljningsmöjlighet.
VI SÖKER DIG SOM
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande egenskaper:
• Serviceminded – ett genuint intresse av att leverera professionell kundservice
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team
• Är en problemlösare med hög integritet
KRAV
• Flexibel när det kommer till arbetstider då kvälls-och helgarbete förekommer
• Du talar och skriver flytande svenska samt engelska
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.
PRAKTISK INFORMATION
Start: 16 mars
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Vardagar kontorstider, kvälls-och helgarbete förekommer
KONTAKT
För mer information om tjänsten kontakta gärna rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic