OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Menigo tror att den goda måltiden har kraften att bygga broar mellan människor och skapa hälsa och tillväxt i samhället. För att göra det möjligt behöver vi medarbetare som arbetar tillsammans, har en bredd i erfarenheter, kunskap och bakgrund och delar vår passion för mat. Nu bygger vi för framtiden - och du kan bli en del av den!
Din roll
I rollen som kundservicemedarbetare på vårt Contact Center i Karlstad är du en del av en organisation som ständigt förbättras. Vi arbetare hela tiden med att utveckla rutiner och processer som förenklar vardagen för våra kunder och vår egen verksamhet. Inom teamet hjälper och stöttar vi varandra. Ditt uppdrag är att med lyhördhet och hög servicekänsla b.la hantera kundreklamationer, produkt och leveransfrågor. Till din hjälp har du vårt affärssystem, telefon, chatt och digitala verktyg.
Du blir del av en organisation i ständig förändring och vi arbetar hela tiden med att förbättra rutiner och processer och förenkla vardagen för våra kunder.
Vad gör du:
Du hanterar inkommande kundreklamationer och returer via mail, chatt och telefonsamtal.
Du registrerar ärenden, krediterar och orderregistrerar.
Du ger våra kunder supportfrågor som rör vår e-handel.
Du arbetar proaktivt och förebyggande genom att förmedla information om fel vidare till berörda avdelningar inom Menigo.
Vem är du:
Du är en god administratör och är lösningsorienterad.
Du har ett strukturerat arbetssätt och är van att klara av ett högt arbetstempo.
Du är en noggrann och ansvarstagande person med förmågan att prioritera ditt arbete och alltid leverera hög kvalitet.
Du har en god kommunikativ förmåga.
Du är inkluderande och skapar lätt goda relationer med kunder och kollegor.
Du har lätt för att lära dig nya uppgifter och ta till dig ny information och driver din egen utveckling framåt.
Du har
Avslutad gymnasieutbildning
Kunskap inom och ett intresse för mat & dryck
Erfarenhet av engelskspråkiga kundkontakter.
Tjänsten är ett vikariat till 30/4 2022 med möjlighet till förlängning.
Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderar vi högt. Vi strävar efter att vara den bästa, mest personliga samarbetspartnern för våra kunder. Vill du vara en del av vår utvecklingsresa och arbeta för att förenkla våra kunders vardag? Välkommen till oss!
För måltiden är livsviktig för våra kunder, för deras gäster och för oss på Menigo.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia huhta