Kundservicemedarbetare till vårt Finska team i Morgongåva eller Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker medarbetare till vår finska kundservice inom Adlibrisgruppen. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer att hantera en stor variation av frågor gällande beställningar, produkter och leveranser samt besvara frågor som är kopplade till vårt utbud. Primärt kommer du att besvara inkommade kundärenden från www.adlibris.com.

I arbetsuppgifterna ingår också viss orderhantering samt att guida kunder som behöver hjälp med faktura- och betalinformation.

Eftersom många av våra kunder kontaktar oss via telefon för att få hjälp är det viktigt att du är bekväm med telefonen som arbetsverktyg.

Du kommer att få ta stort ansvar för att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Vi tror att du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och som tycker om att arbeta i ett företag med stor entreprenörsanda.

I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna kan komma att variera ställer det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även på noggrannhet. Du har god datorvana och är organiserad och effektiv i ditt arbetssätt. Din språkliga förmåga i finska är god i tal och skrift.

Tidigare erfarenhet av arbete med kundservice är meriterande.

Som vårt ansikte utåt är det viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.

Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Tjänsterna är en tillsvidaretjänst, (provanställning tillämpas) och flera högsäsongstjänster under November-Januari.

Placeringsort är antingen på vårt huvudkontor på Sveavägen i Stockholm eller på vårt andra kontor i Morgongåva, beläget mellan Sala och Uppsala. Goda buss- och tågförbindelser finns. Placeringen beror på vad som passar dig bäst.

Adlibrisgruppen är ett av Nordens ledande e-handelsföretag. Vi skapar lustfyllda och inspirerande shoppingupplevelser primärt på webben. Med passion för våra produkter och kundnytta i fokus strävar Adlibrisgruppen alltid efter att förbättra våra tjänster och erbjuda våra kunder låga priser och snabba leveranser. Adlibrisgruppen består av e-handelssajterna Adlibris, Discshop, Bamba, Odla.nu, Kökets favoriter och Roliga Prylar med försäljning i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Adlibrisgruppen är en del av Bonnier AB och ingår i affärsområdet Bonnier Books.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibrisgruppen Stockholm
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid 100% Tillsvidaretjänst och högsäsongstjänster
  • Publicerat: 7 september 2018

Besöksadress

SVEAVÄGEN 56 C
None

Postadress

SVEAVÄGEN 56 C
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundservice till växande Power Hemelektronik

Kundservice till växande Power Hemelektronik

28 september 2024

Leveranskoordinator

Leveranskoordinator

27 september 2024