Kundservicemedarbetare till vårt Servicecenter i Malmö

Kundservicemedarbetare till vårt Servicecenter i Malmö

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på detta är att vi vunnit Kundkristallen och utsågs i fjol till GREAT PLACE TO WORK! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 39 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster där du på ett kundorienterad sätt hanterar felanmälningar och inkommande ärenden via telefon och mail.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail

- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten

- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor

- Vara en god ambassadör för företaget och ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer

Du ingår i ett engagerat kundserviceteam som servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Din bakgrund

- Vi ser gärna arbetslivserfarenhet från olika serviceinriktade yrken.

- Goda IT-kunskaper och datorvana.

- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoriahem så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Malmö

- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår Karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Carina Wetterqvist på carina.wetterqvist@victoriahem.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoriahem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2022
  • Ansök senast: 16 april 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024