OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta för ett företag i en internationell miljö med kollegor och klienter från hela världen? Lockas du av att kunna arbeta i en av europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och personligt? Är du teknikintresserad eller en fena på tv-spel? Eller är du kanske intresserad av mode och e-handel? Då kommer du bli glad över att vi söker svensktalande kundservicemedarbetare både till vårt PlayStation- och Zalando-team på Cypern!
Längtar du efter att åka utomlands igen? Vi är glada att meddela att Cypern välkomnar resenärer från Sverige och att vi anställer till både PlayStation, Zalando, Telenor och One Plus! Cypern har varit skonat från viruset och har haft färre fall än många andra länder. Efter en omfattande lockdown i våras öppnade medelhavsön upp i början av juni och välkomnar nu resenärer från Sverige om du kan visa upp resultat av ett negativt Covid-19 test vid flygresan.
SYKES Cypern var snabba att agera på den nya verkligheten och installerade arbetsstationer och datorer hemma hos våra medarbetare så att samtliga kunde fortsätta jobba som vanligt, men hemifrån.
Om du har några frågor eller funderingar om läget på Cypern är du välkommen att höra av dig till oss!
Arbetsuppgifter
I denna tjänst kommer du representera någon av våra klienter PlayStation, Zalando Telenor eller One Plus och hjälpa deras privatkunder via inkommande telefonsamtal och mail. Vanliga frågor gäller leveranser, returer, fakturor, abonnemang, produkter, eller tekniska problem. Service och support kommer i första hand, men jobbar du med Telenor så kommer rollen även att innehålla merförsäljning och behovsanalysering. Möjligheten till bonus är stor. Vi berättar gärna mer om skillnaderna mellan klienterna i ett samtal för att du ska hitta din perfekta match!
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision och fördelaktigt bonussystem.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Förmånliga lokala personalrabatter på bla. caféer, restauranger och gym.
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars betald semester per år.
Vi hjälper dig med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migration.
Vi söker dig som:
Har fullständig gymnasieexamen.
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Besitter god teknisk förmåga med mobil och dator.
Rent belastningsregister
Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, framåt och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. För den här tjänsten har vi krav på att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål och kan tala engelska.
Vilka är vi på SYKES globalt och lokalt?
SYKES Enterprises, Incorporated är en internationellt ledande leverantör av outsourcade kundservicelösningar och tjänster. De störska företagen runtom i världen förlitar sig på SYKES att ta hand om deras mest värdefulla resurser – deras kunder. Med över 70 callcenters och 60 000 anställda hjälper vi företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord: We help people, one caring interaction at a time.
SYKES Cyprus är vår site på Larnaca som en snabbt växande multinationell site där vi bland annat jobbar med att ge kundservice till välkända företag. Kontoret är modernt och präglas av en varm, gemenskaplig och vinnarkänsla bland våra ca. 250 kollegor. Bland våra medarbetare har vi kollegor från Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Holland, Cypern och England.
Information om tjänsten:
Slutet av mars / början av april
Stad: Larnaca, Cypern
Lön: Fast och rörlig
Anställningstyp: 100 %, 6 månaders provanställning med god möjlighet till förlängning
Sista ansökningsdag: 25 mars, men vänta inte då tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag