Kundservicemedarbetare till växande ALLABRF AB

Kundservicemedarbetare till växande ALLABRF AB

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Allabrf utvecklar digitala och innovativa tjänster för bostadsrättsföreningar och har sedan starten 2015 haft en framgångsrik resa. Detta har positionerat oss som en av de marknadsledande aktörerna idag.

Bolaget ägs av dess anställda och några av Sveriges främsta entreprenörer och investerare. En av ägarna är Stronghold Invest, ett aktivt ägarbolag som investerar i fastighetsföretag i Europa.

På Allabrf finns en genuin och välmående företagskultur där stor vikt läggs vid socialt umgänge och högt i tak. I kombination med en stark framåtanda och teamkänsla är den entreprenöriella andan med snabba beslutsvägar påtaglig. Allabrf har idag drygt 20 anställda med olika spetskompetenser. Ambitionen, olikheterna och samhörigheten gör oss till ett högpresterande team som trivs och har roligt tillsammans. Vårt team arbetar och hjälper varandra att nå mål.

Arbetsbeskrivning

I tjänsten som Kundtjänstmedarbetare hos oss på Allabrf så kommer du att jobba tillsammans i team med både kundservice, avgift- och hyresförvaltare och ekonomiska förvaltare, där du ansvarar för att vara den första kontakten mot samtliga av våra kunder som bostadsrättsföreningar, deras medlemmar och samarbetspartners. Du kommer att hantera och kommunicera med medlemmar, styrelser och utomstående intressenter via telefon och mejl i vårt ärendehanteringssystem. Du förväntas också ta ansvar för att fånga upp och vidareförmedla viktig information till rätt kollega eller avdelning.

Dina ansvarsområden inkluderar…

- Ärendehantering via telefon & mejl
- Posthantering
- Avtal & Överlåtelser
- Fakturafrågor/Boendefrågor
- Koordinering
- Uppstart av nya kunder
- Processförbättringar
- Allmän administration


Den vi söker

Hos oss är din personlighet och inställning viktigast för att passa in. Vi söker en driven, ansvarsfull, kundfokuserad och nytänkande person med mycket mod som vill bli en del av vår stora tillväxtresa. I den här rollen krävs det att man har en positiv inställning, besitter en god samarbetsförmåga samt att man ska kunna agera lösningsorienterat. För att trivas kommer man också behöva motiveras av förändringsarbete, ha hög servicekänsla och en god kommunikativ förmåga. Man ska kunna arbeta självgående och innovativt samt vara anpassningsbar till kunderna.

Du behöver ha:

- Avslutad gymnasieutbildning, ekonomisk inriktning är meriterande

- Tidigare arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet av SuperOffice är meriterande
- Flytande kunskaper i svenska & engelska. Övriga språk är mycket meriterande.
- Tidigare erfarenhet inom kundservice, administration eller bostadsrättsförening är meriterande


Vad vi erbjuder

- Stora utvecklingsmöjligheter
- Friskvårdsbidrag
- Tjänstepension
- Härliga AW:s!


Praktiska delar

- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Arbetstider: 08:00-17:00, viss flexibilitet
- Plats: Centrala Stockholm


I den här rekryteringsprocessen samarbetar Allabrf med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Amanda på amanda@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Wofi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 22 september 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024