OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ingå i ett team där det är lika viktigt att ha roligt på jobbet som att visa framfötterna och utvecklas? Då kan rollen som kundtjänstmedarbetare vara något för dig!
Kunden har ett starkt varumärke och är verksamma inom IP-telefoni. Målet och visionen är att bygga högkvalitativa och långvariga relationer till sina kunder. De har kontor på flera platser i Sverige, på Malmökontoret där du kommer vara placerad är det 60 medarbetare idag. Du kommer ingå i ett mindre team med en dedikerad teamchef, teamkänsla är centralt på företaget och de är måna om sina anställdas trivsel.
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare kommer du att bistå och leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser behoven hos både nuvarande och framtida kunder. Du kommer att kommunicera med kunder via telefon, e-post och chatt för att leverera en genomförbar lösning eller fråga med en hög servicenivå..
Din profil
Känner du igen dig i att ha ett genuint intresse för att ge utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett team som präglas av gemenskap och samarbete? Kanske är du i början av din karriär och letar efter en möjlighet att växa inom företaget? Då kan detta vara rätt tillfälle för dig.
Det krävs inte att du har tidigare erfarenhet av kundservice utan vi sätter dina personliga egenskaper i fokus. Det är en fördel om du har ett tekniskt intresse och är driven att lära dig så mycket som möjligt samt utvecklas i arbetslivet. Detta är en bra chans att få en fot in på företaget och de är väldigt måna om att erbjuda kontinuerlig kompetensutveckling för sina medarbetare.
Egenskaper vi söker är: Serviceorienterad
Engagerad
Lösningsfokuserad
Stark kommunikationsförmåga
En god samarbetsförmåga.
Mer om tjänsten Erbjudande
Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan kl 9-18 men helgarbete kan förekomma. Tjänsten är på heltid och du kommer initialt bli anställd av Barona med tillhörande kollektivavtal. Efter 6 månader kommer du gå över till en anställning direkt hos kunden. Preliminärt startdatum för tjänsten är 15 augusti men det kan vara flexibelt.
Rekryteringsprocessen
För att söka denna tjänst ber vi dig skicka in CV och personligt brev. Efter ett första urval kallas aktuella kandidater till en intervju med Barona för att därefter träffa kunden. Processen avslutas med en referenstagning. Intervjuer hålls löpande tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karin Olander på karin.olander@barona.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/