OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du primärt att vara bolagets första kontaktyta mot investerare. Du jobbar även kontinuerligt med att förbättra, standardisera och automatisera kundserviceresan och de digitala processerna. För att lyckas i rollen bör du därför vara en nyfiken, uppmärksam och snabbfotad person som tar egna initiativ och arbetar för hög leverans som bidrar till teamets gemensamma mål.
Primära arbetsuppgifter
-Löpande telefon, chatt- och mejlkontakt med befintliga samt potentiella medlemmar på plattformen.
-Administrera medlemmarnas investeringar.
-Genomföra kundkännedomsarbete på nya och befintliga investerare.
-Onboarding av nya medlemmar.
-Processutveckla kundhanteringen och kundserviceresan.
Passande profil
-Du har ett par års erfarenhet av en kundserviceroll.
-Uppskattar ett högt arbetstempo.
-Har ett genuint intresse av att bygga kundrelationer.
-Du har mycket god förmåga i att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Starkt meriterande
-Arbetserfarenhet från finansbolag.
-Har finska språket som modersmål och talar/skriver helt obehindrat.
Praktisk information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Arbetstider: 8.00-17.00.
Plats: Stockholm
Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller tom@thewofi.se. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge