Kundservicemedarbetare till Volvofinans Bank!

Kundservicemedarbetare till Volvofinans Bank!

Arbetsbeskrivning

Volvofinans är en av Sveriges största banker specialiserade på bilar. De söker nu tre kundservicemedarbetare på heltid till sin kundservice med fokus på problemlösning, merförsäljning och förstklassig service. Vill du bli en del av en innovativ arbetsplats med härlig stämning och goda interna utvecklingsmöjligheter? Se till att skicka din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Volvofinans Bank är ett techbolag med banklicens i Göteborg, mobilitetsbanken i den gröna staden. Som kundservicemedarbetare kommer du arbeta med kundvård och merförsäljning till både privat- och företagskunder. Du kommer få möjligheten att hjälpa deras kunder i allt från fakturafrågor, bilfinansiering och krediter till vägledning i app och digitala plånböcker.

Vi söker nu kundservicemedarbetare på heltid med start i september. Du kommer att ingå i ett team av engagerade och kunniga kollegor, där stämningen är härlig och kollegorna ser till att ha roligt tillsammans som ett lag. För en professionell och personlig utveckling får du stöd av chefer, kollegor och avdelningens coacher. Tjänsten kommer att inledas med en introduktion för att skapa de bästa förutsättningarna för din fortsatta utveckling inom företaget.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Vara behjälplig och ge bästa möjliga service i samtal med företagets kunder, partners och återförsäljare
* Hantera fakturafrågor, bilfinansiering och krediter till vägledning i app och digitala plånböcker
* Erbjuda tilläggstjänster för att leverera ännu bättre upplevelse och service


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Dig som har obehindrade språkkunskaper i svenska & engelska, både i tal & skrift då det krävs i det dagliga arbetet
- Har goda kunskaper inom MS Officepaketet
- Har tidigare erfarenhet av en serviceinriktad roll

Vi ser det som meriterande om du har kunskap inom samtalsteknik och sälj.

Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för tjänsten. Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och som har ett stort intresse för kunder. Du har enkelt att samarbeta i team och trivs bra i en problemlösande roll med telefonen som främsta arbetsverktyg.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Volvofinans här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2023
  • Ansök senast: 5 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024