OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vygruppen är en nordisk transportkoncern med en omsättning på cirka 15 miljarder NOK och omkring 10 500 anställda i Norge och Sverige. Koncernens affärsområden är persontrafik med tåg och buss samt mobilitet och turism. Vy satsar på att utveckla hållbara transportlösningar, förbättra kundupplevelsen och göra det enklare att resa kollektivt från dörr till dörr.
Vygruppen är en nordisk transportkoncern med en omsättning på cirka 15 miljarder NOK och omkring 10 500 anställda i Norge och Sverige. Koncernens affärsområden är persontrafik med tåg och buss samt mobilitet och turism. Vy satsar på att utveckla hållbara transportlösningar, förbättra kundupplevelsen och göra det enklare att resa kollektivt från dörr till dörr. Läs mer på www.vy.se
Beskrivning
Vi söker en ny teamspelare till vårt försäljningskontor i Göteborg som vill ta
sig an utmaningen att fortsätta ha Sveriges nöjdaste
kunder.
Hos oss blir du ansiktet och rösten mot våra
gäster. Ditt primära arbete är att svara på frågor på mejl/formulär och
via sociala medier, samt sälja biljetter över telefon och över disk på
vårt försäljningskontor på Nils Ericson Terminalen i centrala Göteborg. I
denna roll kommunicerar du på såväl svenska som engelska.
Du jobbar på första parkett och är alltid beredd
att göra det lilla extra för att våra gäster ska bli nöjda, glada och
rekommendera oss vidare. Gemensamt arbetar vi mot vår vision; Våra gäster
älskar oss! För att passa till detta uppdrag så måste du tycka om att möta kunder i en miljö med
stundtals högt tempo bland människor på väg i vardagen. Tjänsten är en behovsanställning där sysselsättningsgraden varierar efter behov.
Arbetsuppgifter
.Sälja biljetter i butiken och per telefon
.Svara på frågor på mejl/formulär och via sociala medier
.Information
.Kundservice
.I viss grad kontakt med förarna
.Behjälplig vid avgångar
Kvalifikationer
Yrkesteknisk kunskap
.Gymnasial utbildning
.Erfarenhet av sälj- eller kundservice
.Grundläggande datorkunskap
.Mycket goda kunskaper (tal och skrift) i svenska och engelska. Du behöver förstå norska och danska. Kunskaper i andra språk är meriterande.
.Meriterande med flerspråkighet
Strategisk kunskap
.Känner till produkten
.Känner till resebranschen
Personliga egenskaper
.Förmåga sätta kunden i fokus
.Förmåga att ta snabba beslut och skapa effektiva lösningar
.Du har stor empati, god förmåga att se helheten och kan tänka långsiktigt
Vi erbjuder
Tjänsten är en behovsanställning med omgående anställning, där sysselsättningsgraden varierar efter behov. Du ska vara tillgänglig minst varannan söndag samt någon vardag i veckan. Du ska ha möjlighet att kunna rycka in med kort varsel vid sjukdom eller annan ledighet bland den ordinarie personalen. Du behöver även finnas tillgänglig under storhelger, skollov och semestertider. Denna tjänst passar dig som studerar eller har annan sysselsättning.
Individuell lönesättning och villkor enligt Tjänstemannaavtalet.
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev senast den 14 oktober. Obs! Vi tar inte tar emot ansökan via e-post.
Urval sker löpande.
Kontaktinformation
Jessica Andersson, Kundservicechef , jessica.andersson@vy.se
Arbetsplats
Nils Ericsonsgatan 17
411 03 Göteborg