Kundservicemedarbetare Timanställning till Nordea Sundsvall

Kundservicemedarbetare Timanställning till Nordea Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 4545 

Kom och bli vår kollega!

Nordea kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare för timanställning.

Vill du ha ett varierat jobb där du själv har möjlighet att påverka dina arbetstider? Studerar du eller har ett annat deltidsjobb? Då kan detta vara något för dig.


Om tjänsten

I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt, du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande. Du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till djupgående och mer komplicerade kundärenden. 

Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service.

Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig service och ge kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.

Det är också viktigt att du själv kan söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Du behöver jobba minst 4 vardagar samt en helg i månaden och vi förväntar oss att du ställer upp när ordinarie personal har semester, till exempel vid påsk, under sommaren och jul.

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder

•    Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
•    Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
•    Du har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
•    Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
•    Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank och försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.

Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!



Nästa steg

Välkommen med din ansökan senast 06.02.2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com 

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024