Kundservicemedarbetare - timextra

Arbetsbeskrivning

Har du Stockholms vänligaste telefonröst och gillar att lösa problem – och gillar du dessutom kaffe och service, är du kanske den vi söker?

Om tjänsten
Selectas kundservice ansvarar för att ge förstklassig support till alla våra kunder. Vi är kundens första kontakt. Vi vill erbjuda våra kunder världens bästa service och få dem att känna att vi finns här för dem. Vi har just nu ett behov av en självgående och driven medarbetare till vår kundservice. Vi är en grupp bestående av 12 personer. Tjänsten är som extrapersonal med arbetstid 7-16 För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra värderingar; Vinnande attityd, Integritet, Samarbete, Kundfokus och Arbete som utförs professionellt. Vem är du?
Vi söker dig som harerfarenhet av service och support via telefon. Kanske har du tidigare jobbat med service inågon form via dator hanterat ärenden och support, eller via telefon? För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann och vill arbeta i en grupp med en hög teamkänsla. Du älskar att ge förstklassig service! Du har lätt att ta till dig nya kunskaper, sammanfatta samt lyckas förklara och vägleda. Du är trygg och lugn.

Du skapar en bro mellan olika avdelningar, sammanfattar och lägga felanmälningar vidare ut till våra tekniker. På ett klart och tydligt sätt förklara och förmedla information och lösningar vidare till andra. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du tidigare kaffekunskaper är det ett plus.

Selecta erbjuder:
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Detta blir en delvis ny roll, som vi skapar tillsammans. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe. Intresserad? Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta chefen för kundservice,Annmarie Åberg,tfn 0709-85 88 09. Vi gör urval och intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta Sverige
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 14 februari 2018

Besöksadress

Ostmästargränd 5, Årsta
None

Postadress

Ostmästargränd 5
Årsta, 12040

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024