OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservice huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att stödja kunden före köp i form av produktinformation och efter köp i form av support, service och problemlösning.All kommunikation kommer att ske via telefon och e-post. Öppettiderna för kundserviceavdelningen är för närvarande vardagar 08,30-18,00. Vi söker dig som har hög datorvana och hanterar tyska språket flytande i både tal och skrift.Vi ser helst att du har tyska som modersmål.Du får gärna ha några års arbetslivserfarenhet från försäljning och support via telefon och e-post, gärna inom postorderbranschen.Du ska ha förmåga att lyssna av människor och kunna analysera deras behov.Vi arbetar i affärssystemet Jeeves. Som person är du utåtriktad, målmedveten, uthållig och älskar försäljning, detta även i stressade situationer.Du har ett brinnande intresse för hemelektronik och är serviceminded ut i fingerspetsarna. Tjänsterna avser heltid samt även timanställning.NetOnNet tillämpar 6 månaders provanställning med möjlighet till en tillsvidareanställning.Tillträde omgående.Placeringsort är Borås.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400