Kundservicemedarbetare – Varierande omfattning

Kundservicemedarbetare – Varierande omfattning

Arbetsbeskrivning

Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser.Vi söker medarbetare som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass samt bygga en långsiktig relation med oss.
Som kundservicemedarbetare ingår du i ett positivtteam med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela köpprocessen online och i butik.Du hanterar frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning samt även event och lojalitetsprogram. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.
Kvalifikationer
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Erfarenhet av att arbeta i fler system samtidigt
Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du har hög arbetsmoral,är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, tillgång till gymsamt gemensamma aktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med mätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredagsfrukost, gemensamt fikaoch givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.
Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.
Anställningsform
Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov).
Start
Enligt överenskommelse. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.
Placering
Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.
Arbetstider
Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-21), lördagar (10-18) och söndagar (11-18).
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sonat
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2024
  • Ansök senast: 1 februari 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024