Kundservicemedarbetare via chatt sökes till Hallon hos Xzakt, start 17 o...

Kundservicemedarbetare via chatt sökes till Hallon hos Xzakt, start 17 o...

Arbetsbeskrivning

Xzakt Gävle växer mer än någonsin och nu söker vi fler medarbetare till vårat uppdrag tillsammans med telekomoperatören Hallon där vi har har hand om deras kundservice via chatt samt e-mail. Är du den vi söker?

I rollen som kundservicehandläggare så kommer man hantera inkommande chatt och mail från Hallons kunder som kontaktar kundservice för frågor, funderingar och hjälp kring Hallons produkter och tjänster.

För kundens del så är kvalité, bemötande, effektivitet samt proaktivt support våra fyra viktigaste delar i att arbeta med slutkunderna och deras frågor. Kvalité i att ge rätt svar och information, ett bra bemötande för en god upplevelse, effektivitet i att se till att kund får snabbt svar och inte behöver vänta. Tillsammans med ett proaktivt förhållningssätt till kundens ärende ser vi också till att kund inte behöver återkomma till kundservice igen för att få sitt ärende löst: Vi löser ärendet vid första kontakten så kunden inte behöver återkomma i samma ärende för att få det åtgärdat.

Om Xzakt, vi grundades av superentreprenören och företagsprofilen Gunilla von Platen år 2000 i Skellefteå har sedan dess vuxit till att bli ett företag med närmare 400 medarbetare i Sverige med kontor i Gävle, Skellefteå, Eskilstuna och Stockholm.

Vi har funnits i Gävle sedan 2008 och har två kontor centralt i Gävle och denna tjänst är placerad på söder i centrala Gävle.

Utöver våra kontor i Sverige har vi även två kontor utomlands också, ett i Malaga på den spanska solkusten och ett annat polska Gdansk. Så vill du senare i karriären hos oss testa på att leva, arbeta och bo utomlands så är vi rätt arbetsplats för dig!

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös människa som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang och vill göra skillnad för andra människor och uppskattar att integrera med många olika typer av människor.

Mer om rollen,

- Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av kundservice. Vi utbildar dig i rollen som kundservicehandläggare och likaså i uppdraget gentemot Hallon.

- Du måste inte ha tidigare erfarenhet av något slag, vi ser hellre att du har rätt inställning och engagemang. Har du tidigare erfarenheter är det meriterande men absolut inte ett krav. Vi söker rätt person för uppgiften och vårat team, sen om man har massor med erfarenhet eller ingen alls, det är inte det primära.

- Rollen kräver flytande svenska och engelska i skrift då vår kommunikation med kunderna sker via text i mail och chatt.

Mer specifikt,

- Öppettiderna för uppdraget är just nu måndag - fredag, 08:00 - 18:15. Observera att detta är öppettiderna och inte arbetstiderna.

- Du ingår i ett team med ca. 30-talet medarbetare tillsammans med din chef, coach och andra stödfunktioner.

- Lön, timlön under 24 år: 110,18 kr. Timlön över 24 år: 127,66. Eventuell OB tillkommer.

- Tjänsten är på heltid, ca 40 timmar per vecka.

- Bonus, utöver ordinarie lön tillkommer bonus utifrån en bonusmodell som baseras bland annat på kvalité, effektivitet och kundnöjdhet.

- Kollektivavtal tillsammans med UNIONEN och Almega samt lokal fackklubb finns.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 26 mars 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024