OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker medarbetare som är i början av sina studier och vill jobba extra under terminer och lov samt bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!
Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo, betalningar, reklamationer, kundprogram och massa annat. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.
Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
Meriterande
- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
- Utbildad i kundkommunikation
Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med mätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredags-frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.
Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.
Anställningsform
Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov) och vi följer kollektivavtal.
Start
Enligt överenskommelse. Urval sker löpande.
Placering
Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.
Arbetstider
Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-21), lördagar (10-18) och söndagar (11-18).
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se