OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är en serviceinriktad administratör som trivs med varierande arbetsuppgifter, ser samarbete som en självklarhet, men som också tycker om att arbeta självständigt och har förmåga att driva ditt eget arbete framåt.
Arbetsuppgifter
Hyresfakturering, koordinering och genomförande av studiebesök till skolan, introduktion av nya studerande, växel och receptionsarbete är en del av vad tjänsten innehåller. Innehållet i tjänsten kan också komma att förändras över tid beroende på verksamhetens behov och kompetens hos den vi anställer. Tjänsten är ett vikariat men med goda möjligheter att övergå till en tillsvidare anställning.
Utbildning och yrkeserfarenhet
Du har relevant utbildning, t.ex. gymnasieskolans ekonomprogram, och yrkeserfarenhet för tjänsten. Har du erfarenhet av affärssystemet BC (tidigare Navision) och fastighetssystemet REAL är det en fördel men inget krav. Goda kunskaper i Office 365 och datavana är en självklarhet. Då vi har studerande från Norge, Sverige och Finland ska du ha goda kunskaper i svenska alt. norska. Det är meriterande om du kan meänkieli/finska och engelska.
Personliga egenskaper
Att du är ansvarstagande, har en positiv inställning med en vilja till förnyelse och utveckling och trivs med en roll där du har mycket kundkontakt och är serviceinriktad, är viktiga personliga egenskaper i den här tjänsten. Du är prestigelös och orädd att ta tag i uppgifter på ett flexibelt sätt.
Övrigt
Vi arbetar med löpande urval så sök gärna direkt.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt från mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.