Kundservicemedarbetare/administratör

Kundservicemedarbetare/administratör

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2020 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.

Vi på Anticimex är stolta över våra värderingar Trust, Innovation och Passion. De genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Anticimex söker kundservicemedarbetare/administratör
Vi söker nu en kundservicemedarbetare och administratör till antingen vårt Linköpings- eller Jönköpingskontor. Gillar du att arbeta i högt tempo, tillsammans med andra och att ha ett stimulerande arbete med mycket eget ansvar - då kan detta vara något för dig.

Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen. Du ger information och rådgivning, bokar och ombokar kundbesök samt hanterar övrig administration.

I rollen ingår även att ge support till våra företagskunder. Du gör uppföljning och analyserar viss statistik och trender. Du arbetar med våra kundavtal och vår funktion Mina sidor.

För att lyckas i rollen har du erfarenhet av kundservice i någon form och van att arbeta med ordning och god struktur. Du är en lagspelare, samtidigt som du gillar att stå på egna ben. Du tar ansvar och håller fast arbetsuppgifter tills de är väl genomförda. Är du lyhörd och mån om att utvecklas, så har du rätt förutsättningar att lyckas.

Anticimex erbjuder dig

• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Ett engagerat ledarskap
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vem är du?

• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har tidigare erfarenhet från något serviceyrke
• Du är en proaktiv problemlösare som gillar ordning och reda
• Du trivs med många olika arbetsuppgifter samt kan navigera mellan dem i ett högt tempo
• Du talar och skriver svenska, men då vi värnar om mångfald så ser vi gärna att du även talar andra språk

Placering
Det finns möjlighet att arbeta från vårt kontor i Linköping eller i Jönköping.

Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdagen 30/9 . Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Asperud.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024