Kundservicemedarbetare/Administratör till NSVA i Helsingborg

Kundservicemedarbetare/Administratör till NSVA i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Kan du leverera kundservice i världsklass och är van vid att hantera administrativa uppgifter? Vill du jobba i en dynamisk och modern kunderviceorganisation? Då har vi rollen för dig!
Vi söker nu en medarbetare till kundserviceteamet på NSVA med placering i Helsingborg.

OM NSVA

Vi som arbetar på NSVA, Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp, vet att vi har ett av de viktigaste jobben som finns. Vi ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att det vatten vi släpper följer de lagar och krav som finns. Det är en uppgift som inte bara kräver den yppersta av kompetenser utan även ett stort ansvar från var och en av oss. Vilken uppgift du än har på NSVA så är din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att vi kan leverera det resultat som samhället förväntar sig av oss. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte sätter vi fundamentet för ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver oss. Vi är idag cirka 250 medarbetare.
Avdelningen Kundnära tjänster ansvarar för att utföra tjänster till våra ägarkommuner inom områdena kundservice, växel och reception, fakturering och kravhantering gällande bruknings- och anläggningsavgifter, planering, byte och kontroll av vattenmätare, planering och hantering av övriga mätarärenden, kundkommunikation samt intern och extern kommunikation.

Om tjänsten

Som en del av företagets second line team arbetar du i en mer administrativ roll med härliga kollegor. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär framförallt att leverera god kundservice via inkommande ärenden per telefon. Ärenden är av olika slag som t.ex.
  Registrera kundernas mätarställning
Kontrollera att mätningarna är korrekta
Veta hur man läser av en mätare
Lägga in och administrera olika listor som ska in i kunddatasystemet

Vi söker dig som Har erfarenhet av kundservice 
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska 
Goda kunskaper i MS Office-paketet
Har tekniskt intresse
Har framåtanda
Är stresstålig
Har god planeringsförmåga
Vana från ärendehanteringssystem är meriterande
Är en förebild för dina kollegor genom ditt positiva sätt och din förmåga att vara lösningsorienterad och ta egna initiativ
Du är prestigelös, positiv och nyfiken
Samarbete och kommunikation är en självklarhet för dig
Arbetsuppgifterna kommer utföras både självständigt och tillsammans med kollegor. Det är därför viktigt att du trivs att samarbeta med andra, är trygg i din kommunikation och tar ansvar för dina arbetsuppgifter
För tjänsten krävs att du har: Har minst gymnasieutbildning.
Har arbetat inom kundservice 
Har arbetat i en administrativ roll
God systemvana
Är flytande i svenska i både tal och skrift

Övrig information

Tjänsten är på heltid, under tiderna 07.00-15.30 med start så snart som möjligt.
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se



Övrig information
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/


Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024