Kundservicemedarbetare/Administratör till Synsam Hörsel i Stockholm

Kundservicemedarbetare/Administratör till Synsam Hörsel i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker Synsam Hörsel dig som brinner för att hjälpa människor att ta sig igenom deras vardag! Synsam Hörsel är en del av Synsams nya satsning - att kunna erbjuda hörsel- och synundersökning i samma verksamhet. Detta erbjudande är vanligt i andra länder men Synsam är först i Norden med denna satsning vilket innebär en fantastisk möjlighet att få vara med på något nytt.

Vi söker dig som kan starta omgående och har ett brinnande intresse för att jobba med kundservice. Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag via The Wofi på sex månader men ambitionen är att du blir anställd av Synsam efter den här perioden.

Är du nyfiken på att veta mer om Synsam Hörsel? Läs mer här (https://www.synsam.se/horsel)!

Om tjänsten

I rollen hanterar du inkommande ärenden från samtliga av Synsam Hörsels kliniker. Dina närmsta kollegor på plats består av ett mindre dedikerat team audionomer. Du arbetar dagligen med att besvara samtal och mejl från personer som söker sig till audionom för hjälp med sin hörsel. Du besvarar frågor, bokar in/av/om besök, administrerar bokningar vid sjukdom, hjälper till med order, beställer in material till kontoret och mycket därtill. Rollen kan komma att involvera flera uppgifter i framtiden i takt med att Synsam Hörsel växer!

Passande profil

-Tillgänglig på kort varsel och som söker en stabil arbetsgivare, långsiktigt.

-Självgående och serviceinriktad person som trivs med att jobba i en bred roll med fokus på kvalitet.

-Har erfarenhet av att jobba i serviceorienterad roll med telefon som verktyg. Är mån om att leverera kvalitativ service vid varje tillfälle.

- Erfarenhet inom äldrevård och/eller hantering av en äldre målgrupp är starkt meriterande

Vi tror vidare att du som person är empatisk, tålmodig och gillar att sätta en trevlig prägel på varje samtal. Då du ingår i en mindre men snabbt växande organisation är det viktigt att du är prestigelös, hjälpsam och öppen för kommande utmaningar. Synsam Hörsel värderar kvalité vilket vi hoppas att även du gör!

Praktisk information

Start: Omgående
Kontrakt: Konsultuppdrag på initialt 6 månader men ambitionen är att du blir anställd av Synsam efter max 6 månader.
Arbetstider: 08:00-16:30, 40 timmar/vecka
Placering: Kvartersakuten Serafen, Centrala Stockholm

Vi är medlemmar i Almega vilket innebär att som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på emil@thewofi.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2021
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024