Kundservicemedarbetare/Ekonomiassistent till ResMed

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för ResMeds räkning en kundservicemedarbetare/ekonomiassistent för en projektanställning. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig 3-4 månader fram i tiden.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

ResMed arbetar med världsledande produkter mot bland annat sömnapné och har tidigare utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser av ”Great Place to Work”. Resmed sitter i trevliga lokaler i Kista.

I rollen som kundtjänstmedarbetare/ekonomiassistent kommer du dels arbeta i kundserviceteamet men även stötta ekonomiavdelningen med vissa uppgifter. Arbetstiderna är heltid kl.08.00 - 17.00 och tjänsten är en projektanställning under 3-4 månader. Du kommer vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till ResMed.

ARBETSUPPGIFTER

I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

- Du kommer till exempel att:
- Ta emot och hantera kundorder
- Guida kunder i ResMeds web-shop
- Ta emot och överföra samtal inom det svenska kontoret
- Hantera inköpsorder
- Bokföra leverantörsfakturor
- Betalningar till leverantörer
- Boka betalningar från kunder


VI SÖKER DIG SOM

- Har tidigare erfarenhet från kundservice
- Har tidigare erfarenhet från administrativa uppgifter
- Pratar svenska och engelska flytande


Som person är du social, positiv, serviceinriktad och strukturerad. Du är flexibel, har öga för detaljer och kan hantera olika typer av människor.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2020
  • Ansök senast: 10 februari 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024