OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Bygg Nordens största spelbolag med oss!
Vill du vara med och skapa nordens största och mest lönsamma spelbolag med en långsiktig och hållbar affär? Bra, då har du hittat rätt. ATG rustar för en ny framtid i en snabbrörlig bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort.ATG är ett spelbolag som ägs av trav- och galoppsporten. De är placerade vid Sveriges största travbana Solvalla.
Till skillnad från andra spelbolag har de inget privat vinstintresse - hela överskottet går tillbaka till trav- och galoppsporten.
Om rollen
Inför avregleringen den 1 januari 2019 kommer spelmarknaden att bli mer konkurrensutsatt och kommer ställahöga krav på kundservice. ATG är på en spännande resa där man kommer att erbjuda nya typer av spel utöver Häst.
Som kundservicemedarbetare kommer du ansvara för att ge stöd och service tillATG-ombudochprivatkundersamtfungerar som ATG:s ansikte och röst utåt. Du kommer även gesupport på frågorvia funktionens olika kanaler som till exempel Twitter och Facebook.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av
- Besvarainkommande telefonsamtal, e-post samt frågor påfunktionens övriga kanaler som till exempel sociala medier.
- Administrativa uppgifter såsom hantering av post, avslut av ATG-konton, utredningsärenden och dylikt
- Deltagande vid funktionens veckomöte samt andra möten som Kundservicechefen beslutat
- Ansvarig över att felanmälan alltid görs vid driftstörning eller incident som kommer medarbetaren till känna oavsett kanal
- Ansvarig för att rapportera vidare information till kundservicechefen på morgonen inför nästa pass
- Bidra till attfunktionen når uppsatta mål som tagits fram tillsammans med kundservicechefen.
Kvalifikationer
Vi tror du är ansvarsfull, stresstålig och gillar att ge service och har ett gott omdöme. Du är flexibel och har en positiv läggning, ödmjuk och lojal. Vi ser att du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp och mot gemensamma mål. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift.
Vi ser även att du har:
- Goda kunskaper i MS Office
- Behärskar Svenska och engelskaflytande i tal och skrift
Meriterande
- Erfarenhet från kundsupport/kundtjänst eller liknande arbete meriterande
- Tidigare erfarenhet från spelbranschen.
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 3 månader med möjlighet till förlängning. Detta innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tillträde önskas så snart som möjligt. Arbetstiderna varierar mellan 7.30- 22.30 där man arbetare i skift på ett rullandeschema där det finns tre skift.Tjänsten är heltid och man utgår ifrån 38.75 timmars arbetsvecka.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig alisha.baig@hero.se.
We are heart working”
Vi på Herospecialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445