Kundservicemedarbetare/Trafikledare till Office Recycling

Kundservicemedarbetare/Trafikledare till Office Recycling

Arbetsbeskrivning

Nu finns chansen att jobba med service, administration och koordinering som Kundservicemedarbetare/Trafikledare hos Office Recycling! Vi söker dig som drivs av kundmötet och som älskar struktur. Hos Office Recycling jobbar du för en grönare planet och en bättre framtid. Välkommen med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Office Recycling är ett återvinningsbolag som erbjuder återvinningsabonnemang för kontor, fastighetsägare och butiker. Office Recycling har skapat ett framgångsrikt recept för att öka kundens återvinning med 50%. Med Office Recycling återvinner företag utan utsläpp från olja och fossila bränslen, 100% grönt! Kunden får designade kärl och källsorteringslösningar som sedan hämtas och transporteras till Office Recyclings miljöanläggning.

OM TJÄNSTEN

Nu söker Workz en Kundservicemedarbetare/Trafikledare till Office Recycling. Det är en kombinerad roll där du jobbar med service, administration och koordinering. Här är du en del av Customer Manager-teamet som idag består av sex personer. Tillsammans ansvarar ni för att leverera högklassig service till kunderna samtidigt som ni jobbar mot Office Recyclings miljömål och vision om en grönare planet!

Rollen är tvådelad och du arbetar 85% med kundservice och 15% med trafikledning. Som kundservicemedarbetare besvarar du inkommande frågor från kunder via telefon, mejl och chatt. Du ansvarar också för ordermottagning, fakturering och kreditering. Du agerar även internservice gentemot säljarna och hjälper och stöttar kollegor med olika förfrågningar.

Som trafikledare är dina främsta uppgifter att tilldela servicepersonal (chaufförer) beställningar med hänsyn till körrutt, tidspassningar och utrymme i bil. Som trafikledare strävar du alltid efter att minimera den totala körsträckan och ser till att det blir ett bra flöde i körrutten. Du kommer även att arbeta mycket administrativt i form av rapportering av statistisk, kördata och nyckeltal.

Utöver detta kommer du följa med på kund- och uppstartsmöten tillsammans med säljarna.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med en positiv inställning, du ser lösningar där andra ser problem. Du är både självgående och lösningsfokuserad, och ansvarar för dina egna, teamets och företagets mål. Då det är en koordinerande roll krävs ett strukturerat och noggrant arbetssätt, samtidigt ser vi att du har lätt att tänka om och kan därför agera flexibelt och komma gärna med nya kreativa lösningar vid behov.

Vidare ser vi att du drivs av att skapa goda relationer med både kunder och kollegor, samt att du har ett intresse för att samarbeta och du ser alltid till lagets bästa. Du trivs även i en miljö i högt tempo och presterar som bäst när det finns mycket att göra.

Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet från servicebranschen, dock är det inget krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Har en god dator- samt systemvana



PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stockholm
Arbetstider: Mån—Fre 7.30-16:30 eller 08:00 - 17:00

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2022
  • Ansök senast: 1 december 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024