Kundservicemedaretare

Kundservicemedaretare

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du serviceinriktad, positiv och trivs i en roll med mycket kundkontakt? Då har vi rätt tjänst till dig!

Vi söker en kundservicemedarbetare till vår kund i Solna centrum med start omgående. Arbetsuppgifterna innebär att ta emot inkommande samtal inom teknisk support, fakturahantering samt sales.

Du kommer att erbjudas en grundlön på 22.000:- i månaden + provision. Du kommer att arbeta i skift där arbetstiderna är 8-17, 10-19 samt 12-21 och det kan förekomma helgarbete.

Uppstart är 28/11 - 2022




Om företaget
Vilka är Ownit?
Ownit levererar tv, bredband och telefoni till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara valet av infrastruktur. Ownits vision är att erbjuda marknaden högkvalitativa bredbandstjänster i ett stabilt fibernät med en kundupplevelse i absolut världsklass.

Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2012 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.

Ownit omsätter drygt 300 MSEK och har ca 100 medarbetare.



Din profil


Vem är du och vilka erfarenheter har du?

Vi söker dig som tycker om att arbeta i en operativ miljö, där även kvälls- och helgarbete förekommer. Du drivs – liksom vi – av att leverera ett kundmöte i världsklass. Du innehar ett intresse och en fallenhet för teknik och nätverk.

Du är en ansvarstagande lagspelare som förstår hur du kan bidra till en bättre arbetsmiljö för dina kollegor och hur man framgångsrikt arbetar i ett team. Du uppskattar även att dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter med andra i teamet. Du är strukturerad och gillar att arbeta målinriktat och följas upp mot tydligt uppsatta mål.

Placeringsort: Solna
Språk: Flytande svenska och engelska

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sarah Lindgren.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024