OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett drömscenario för dig som tycker kundservice är världens bästa grej.
Gillar man en blandning av glädje administration, kundfokus, service, miljömedvetenhet (vår vision är The Greener Choice) och kvalité då kommer du troligen älska att jobba med oss.
Vem tror vi att du är?
Du vet att du gillar skrivbordsjobb, för även om det här uppdraget är väldigt varierat kommer det mesta att utföras genom din dator 👩💻 Har du jobbat i affärssystemet, Visma Business vore det toppen.
Du älskar ordning och reda och vill ge våra partners bästa möjliga service. Du ger dom service via både mail och telefon, så du gillar att prata i telefon och du vågar svara även om det i enstaka fall kommer ett samtal som kräver engelskt svar. Din svenska är flytande.
Du har lätt att prioritera och ansvarar för dina dagar till stor del själv även om order och kundärenden såklart kommer i första hand. Du kommer att jobba en hel del ensam men har kollegor på plats för stöd och givetvis kommer du få ordentlig utbildning och uppföljning vad gäller arbetsuppgifter och trivsel.
Vi hade kunnat titulera dig som ordermottagare då det är en relativt stor del av ditt uppdrag men vi väljer Kundservice för det händer så många fler saker under en dag på din position. Så LÖSNINGSORIENTERADE personer gör sig gärna extra besvär att söka tjänsten.
Du är bekväm med att jobba 8:00-16:30. Istället för 1 timmes lunch kör vi en kortare arbetsdag med 30 min lunch och har en fikarast på förmiddagen och en på eftermiddagen. Ca 7-8 gånger per år får vi massage på betald arbetstid (vår friskvård).
Du är ansvarig för vår kundtjänstfunktion men alla dina kollegor hjälper till om belastningen stundvis skulle bli hög.
Det här får du hos oss på Greenman
En rätt skön, brokig skara som levererar hållbara tonerkassetter till återförsäljare och partners runt om i Norden. Ett familjeföretag där vi bryr oss om varandra. Vi nördar gärna in oss åt det gröna hållet och försöker ta kloka beslut i alla led. Dessutom jobbar vi aktivt med att påverka kravställningen kring miljömärkning av tonerhantering i Sverige.
Vi är även rutinälskare och det mesta finns dokumenterat för en smidig hantering. Systemen är välskötta och den mesta informationen du behöver finns inom räckhåll.
Vi har lager, ekonomi och ledning i Norrköping samt en KAM säljare som sitter i Mölndal.
13 personer totalt med dig. Vi brukar köra gemensamma luncher allihop lite nu och då och Greenman fixar ett par personalaktiviteter per år.
Hos oss hjälps vi åt och alla tar ansvar vad gäller 3 av våra ledord; kundfokus, kvalité och miljö. Glädje och öppenhet oavsett det gäller oss kollegor emellan eller ett trevligt och glatt bemötande för våra Partners är en självklarhet.
Så är du sugen på en tjänst där du blir spindeln i nätet, där du alltid behöver vara på tå och där datorn är ditt superhjältevapen! Då är det inget att vänta på, in med en ansökan så lovar vi att läsa den noga 🤩
Och vem vet, kanske är det du som får komma på intervju i vårt Greenroom!
Placering & start
Tjänsten är placerad i Norrköping och tillsättning är enligt överenskommelse. Vi jobbar med löpande urval och tillsättning av tjänsten kan ske innan ansökningstiden löpt ut.
Ansökan
Om du tycker att detta låter intressant, vänta inte! Skicka din ansökan redan idag. Vi vill att du i din ansökan har med:
- En kort bakgrund om dig själv och varför du är en ninja
.
- Beskriv vilken av dina erfarenheter som matchar oss bäst.
- Berätta hur du ser på rollen som kundservicemedarbetare och varför vi inte får missa att anställa dig.
Du kan svara på frågorna antingen i ett personligt brev (alltså ett brev som är anpassat till just den här tjänsten). Eller så svarar du genom att spela in videos i ansökningsförfarandet, något vi såklart uppskattar extra mycket.
Du kan läsa mer om oss på www.greenman.se
Önskar Du ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Cissi Sandqvist på Great Group som är vår rekryteringspartner, mobil 0706-107600 www.greatgroup.se
Varmt välkommen med din ansökan!