OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Platsbeskrivning
Parkando är en operatör av digitala parkeringstjänster. Vi tänker gärna nytt och tror på att utmana oss själva och parkeringsbranschen. Vi erbjuder våra slutkunder användarvänliga parkeringstjänster direkt i mobilen. Vi hjälper våra kunder (fastighetsägare) att öka sina intäkter, maximera användandet av deras fastighet/parkeringsyta, skapa kundvänliga tilläggstjänster såsom elbilsladdning, elbilspool, mm, effektivisera administration och skapa enastående kundupplevelser.
Arbetsuppgifter Kundservice:
Svara på frågor och guida via mail och chat.
Ta emot samtal till kundservice telefonsupport (mån-fre 9-16)
Sköta alla kommunikation med nya kunder vid övertagande av nya anläggningar/parkeringar.
Guida kunder i alla frågor, högt som lågt hur den digitala lösningen fungerar.
Sköta planering och kommunikation i skrift, i projekt såsom t ex ombyggnation, städning och när nya mobilitets tjänster introduceras.
System som vi jobbar i:
Park46, tillsättning, avtalsskrivning, digital access
Billecta, ekonomisystem
Intercom, mailsupport
Puzzel, telefon och chatsupport
Chauntry, bokningssystem för långtidsparkering
Viktiga egenskaper vi ser i medarbetare:
Serviceinriktad
Effektiv
Van att kommunicera via skrift
Glad och positiv, vill göra det där lilla extra