Kundservicepersonal för Renault!

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Är du bilintresserad och talar norska, finska eller danska flytande? Då har du chansen att bli en i teamet på Renaults kundservice. Du kommer i din roll som kommunikatör främst att arbeta med att svara på inkommande samtal samt även hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev. Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, vart närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier med mera. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du ska kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska samt något av de övriga nordiska språken. Samtalen besvaras för respektive land som kunderna ringer in på. Vi tror även att du har ett bilintresse och datavana. Tjänten är stationerad ute hos kund. Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt har för att samarbeta - bilintresserad Det är meritierande med tidigare kundservicevana. Vi behandlar din ansökan omgående!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic AB
  • 3 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 september 2008
  • Ansök senast: 24 oktober 2008

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010