OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du också vara med på vårat ny spännande uppdrag för ett av Sveriges största telecomföretag.I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal, utföra välkomstsamtal till kund, fakturafrågor, mer sälj dvs.ge bästa möjliga service och lösa kundens problem.Du kommer initialt att genomgå en 2 veckors utbildning för att lära dig allt om uppdraget.Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik/telecom samt har viss datorvana.Vi söker deltidspersonal (50%) med ev.möjlighet till att gå upp i tid.Vi har 7 platser kvar till utbildningsstarten måndagen den 1/10 så skicka din ansökan omgående!Vi söker dig som: -är kommunikativ och lyhörd -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga -som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas -som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.- har säljförmåga Skicka in din ansökan märkt med "telecom" omgående rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman