OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Är du bilintresserad och talar/skriver svenska och engelska flytande? Då har du chansen att bli en i Renaults backoffice team. Du kommer i din roll som kommunikatör främst att arbeta med att lösa case inkommande från vår nordiska kundservice. Du i nästa steg ska lösa samt återkoppla till kund via samtal eller mail. Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, reservdelar, garantier med mera. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du ska kunna uttrycka dig i tal och skrift på Svenska och Engelska. Vi tror även att du har ett bilintresse och datavana. Tjänsten är stationerad ute hos kund. Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt har för att samarbeta - bilintresserad Det är meriterande med tidigare kundservicevana. Vi behandlar din ansökan omgående!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman