OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.
Vi söker dig som vill bli en del av BSHs kundserviceteam som KUNDSERVICERÅDGIVARE -svensktalande med hemmakontor
VARFÖR JOBBA HOS OSS? DU ÄR EN PERFEKT KANDIDAT OM:
• Möjlighet att jobba i ett framgångsrikt företag med vitvaror av hög kvalité
• Spännande och utmanande arbete med ett kompetent team i ryggen
• 100 % hemmakontor (du bor utanför huvudstadsområdet)
• All nödvändig utrustning och möbler levereras av BSH
• Årlig bonus efter prestation
• Gedigen introduktion och uppföljning av det dagliga arbetet
• Arbetstiden är förlagd till kontorstid, måndag till fredag
• Du är serviceminded, tycker om att hjälpa människor och kan sätta dig in kundens situation
• Du kan multitaska i stressiga situiationer och ta snabba beslut
• Du har jobbat med kundservice tidigare
• Du behärskar svenska flytande (muntligt och skriftligt)
• Du kan kommunicera på engelska
• Arbetslivserfarenhet från kundservice är en fördel
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
• Erbjuda service via telefon, e-mail och chat till våra brands: Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau
• Hantera service och reservdelsbeställningar
• Hantera olika typer av frågor från kunder med hjälp av bruksanvisningar, hemsidor och våra interna produktinformationssystem
• Ge information om produkter och tjänster samt vägleda kunderna gällande
• Identifiera tekniska problem eller handhavandefel, hitta orsak och erbjuda bästa lösning
DU ÄR EN PERFEKT KANDIDAT OM:
• Du är serviceminded, tycker om att hjälpa människor och kan sätta dig in kundens situation
• Du kan multitaska i stressiga situiationer och ta snabba beslut
• Du har jobbat med kundservice tidigare
• Du behärskar svenska flytande (muntligt och skriftligt)
• Du kan kommunicera på engelska
• Arbetslivserfarenhet från kundservice är en fördel
NYFIKEN?
För mer information vänligen kontakta, Mikael Andersson, Mikael.andersson@bshg.com
Urval och intervjuer kommer ske löpande, så sök så snart som möjligt
Vänligen skicka ditt CV och personliga brev innan 30. september 2023
Vi önskar dig välkommen till vårt team!
Sök jobbet och ta chansen till en karriär inom BSH!