Kundservicerådgivare med inriktning ekonomi i Umeå!

Kundservicerådgivare med inriktning ekonomi i Umeå!

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att arbeta administrativt och vill använda din analytiska sida i arbetet? Vi söker för detta uppdrag en person med erfarenhet av kundservice och som motiveras av att leverera hög service och kommunikation till kunder dagligen! Låter detta som något för dig? Läs mer och ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!

OM TJÄNSTEN

Som kundservicerådgivare kommer du att tillhöra ett sammansvetsat team som tillsammans stöttar och tillhandahåller god service till både interna och externa kunder. I denna roll kommer du bland annat att arbeta med inkommande post, e-post och telefon samt hantering av avtal. Du kommer även ansvara för att ta emot kunder och besökare som kommer till kontoret i centrala Umeå. Arbetsuppgifterna är varierande med ett stort fokus på kundsupport av hög kvalité.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Svara kunder via telefon och e-post
* Stötta och vägleda kunder med lösningar och service
* Administrativa uppgifter av olika karaktär


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller administration
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift, detta då språken förekommer i det dagliga arbetet
- Motiveras av att driva din egen och ditt tillhörande team's utveckling och mål
- Har tidigare systemvana, exempelvis Office 365

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från arbete som receptionist, administratör eller liknande arbete från kundservice
- Arbetat med avtalshantering, leasing eller B2B

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Affärsinriktad
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2023
  • Ansök senast: 21 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024