Kundservicerådgivare till Barona

Kundservicerådgivare till Barona

Arbetsbeskrivning

Är du en empatisk och hjälpsam person som vill arbeta med att informera och ge rådgivning till kunder i ett viktigt uppdrag? Om du har möjlighet att arbeta från december till april och vill arbeta i en betydelsefull roll kan du vara den vi söker!

Arbetsbeskrivning
Som kundservicerådgivare har du ett viktigt uppdrag. Du är ofta kundens första kontakt och de förväntar sig ett professionellt och empatiskt bemötande. Varje kund är i en unik situation och ditt uppdrag är att identifiera kundens behov för att kunna ge relevant och tydlig information. Du kommer att möta kunderna främst via telefon, men mail kan även förekomma.

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som tidigare arbetat i en kundserviceroll. Du är empatisk, lyhörd och förstår vikten av bra service. Du är anpassningsbar i ditt bemötande och kan anpassa dig efter varje kund som du är i kontakt med och har en förmåga att förklara komplicerade sammanhang på ett lättförståeligt sätt. Du är van vid att ta ansvar för ditt eget arbete och arbeta mot gemensamma mål. Du kommer att genomgå en gedigen utbildning under de första 3-4 veckorna av din anställning där det är viktigt att du kan ta till dig mycket ny information. Därför är det viktigt att du är nyfiken och lättlärd för att på ett bra sätt kunna ta till dig informationen.

Vi söker dig som Är van vid att arbeta med service och gärna med telefonen som verktyg
Är en noggrann, lösningsorienterad och ansvarstagande lagspelare
Har minst en gymnasieexamen
Har erfarenhet av att arbeta i fler olika system
Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Övrig information
Detta är en visstidsanställning på heltid med start omgående och tjänsten sträcker sig till den 30 april 2022. Du blir anställd av Barona och kommer att arbeta på uppdrag för en av Baronas kunder. Mer information om Baronas kund ges vid intervjutillfälle. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan 8:00-16:30. Du kommer att arbeta på Baronas kontor beläget i Solna Business Park.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu.

På grund av GDPR undanber vi ansökningar via mail. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta linn.stahl@barona.se eller sofie.eriksson@barona.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024