OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ZeroLime har lanserat ett banbrytande självservicekoncept för personaluthyrning. Tjänsten revolutionerar bemanningsbranschen och responsen från kunder och anställda är mycket positiv. Nu söker vi för kunds räkning en kundservicerepresentant. Företaget: ZeroLime är världens första helt webbaserade personaluthyrningsföretag. Visionen är att utmana och revolutionera den traditionella bemanningsbranschen genom att införa nya arbetsformer. Vi är medlemmar i Bemanningsföretagen, Svenskt Näringsliv och har kollektivavtal med Unionen. Arbetsuppgifter: Arbeta med kundtjänst för att hantera inkommande och utgående samtal och e-postmeddelanden från företagets kunder gällande konton, medan man också har ett nära samarbete med andra avdelningar, bl a IT, backoffice och ekonomi. Du skall: * Hantera inkommande och utgående samtal från företagets kunder gällande deras konton. * Sköta förbindelserna med backoffice för att lösa kund- och betalningsrelaterade frågor. * Sköta förbindelserna med tradingavdelningen och lösa handelstvister. * Svara på kundernas e-mailförfrågningar och kommunicera via företagets forum och onlinechat. * Sköta förbindelserna genom att vara IT-stöd för djupgående tekniska frågor. * Ge och hjälpa kunder med kontorapporter t.ex. historik, aktuellt läge och avtal på begäran. * Handlägga nya ansökningar i enlighet med KYC (know your customer) och AML (anti money laundry). * Med hjälp av databasen göra identifieringskontroller för nya tillämpningar. * Att prata med potentiella kunder och ge säljarna tips som leder till försäljning. * Bistå finansavdelningen med klagomål, ge råd om eventuellt misstänkt verksamhet på kunders konton i enlighet med regler mot penningtvätt. Kvalifikationer: Man ska ha telefonvana, vara tillitsfull och fungera bra som en del av ett team i en ibland pressande miljö med många samtidiga arbetsuppgifter. Vi ser helst att man har någon typ av utbildning och erfarenhet av finansiella tjänster. Kunderfarenhet är viktigt. Vi söker en entusiastisk och professionell individ med energi, driv och ambition att gå med i vårt växande kundserviceteam. Den sökande ska vara kundorienterad och angelägen om att upprätthålla relationer med våra befintliga kunder. Som en del av ett företag som ständigt växer och utvecklas ska man ha lätt för att anpassa sig till förändringar och vara initiativtagande när det behövs. Vi ser gärna att man är flerspråkig och mångkulturell. Arbetsort: Stockholm Anställningsform: Heltid, 9.00-18.00 Tillträde: Omgående Vi erbjuder: Möjligheten att bli anställd hos ett företag som strävar efter att rekrytera och behålla personer med kvalificerad erfarenhet och som har viljan att arbeta i ett högt tempo för ett industriledande och innovativt företag. Lön: Efter överenskommelse Ansökan: Snarast