Kundservicestärnor i uppdrag mot Telia sökes

Kundservicestärnor i uppdrag mot Telia sökes

Arbetsbeskrivning

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Linköpingdär du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Linköping
✓ Omfattning: 50%-100% (Du måste dock kunna 100% de 30 första dagarna under utbildningen)
✓ Lön: Enligt kollektivavtal + provision
✓ Startdatum: 5 juli. Anställningen startar med en utbildning mån-fre i 30 dagarmellan kl 8:00-16:45
✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter

• Du kommer vara du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
• Arbeta med privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.
• Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
• Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med.
• Säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Anställningen börjar med en en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Din profil

• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller ett stort intresse av att arbeta med människor
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning

Personliga egenskaper

• Du är bra på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov
• Du drivs av en vilja att jobba målinriktat
• Du kan bevara lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Ansökan

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: jennifer.pettersson@releasy.se

Urvalsprocessen

• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.

• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 29 juli 2023

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024