Kundservicestjärnor till SkiStar, start 21 november

Kundservicestjärnor till SkiStar, start 21 november

Arbetsbeskrivning

Arbetstiderna är förlagda mellan 08:00 - 22:00 samtliga dagar i veckan (inklusive röda dagar som under jul och nyår). Vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta heltid och kan arbeta fram till april alternativt maj 2023, gärna längre. Möjlighet till ytterligare arbete därefter finns likaså!
Nu söker vi nya stjärnor som vill starta hösten och jobba i ett härliga gäng hos företaget tillsammans med deras kund, Skistar!
Som kundservicemedarbetare på företaget arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, mail och chatt. Det innebär att du tar ägandeskap för kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.
Kunderna ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för företaget, vilket gjort dom ledande på marknaden! För att trivas på företaget är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Då detta är ett uppdrag för ett av nordens största skidresebolag ser vi gärna att du är skidintresserad.
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:
Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift



Detta är vad företaget erbjuder
Företaget är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är de rätt arbetsplats för dig! Hos företaget har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget. Tjänsten är på heltid med start i slutet av sommaren/början av hösten.
De har kollektivavtal. För företaget är det dock viktigt att goda insatser premieras och har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.
Lön, timlön under 24 år: 110,18 kr. Timlön över 24 år: 127,66. Eventuell OB tillkommer. Tjänsten är på heltid, ca 40 timmar per vecka.
Bonus, utöver ordinarie lön tillkommer bonus utifrån en bonusmodell som baseras bland annat på kvalité.
Arbetstider, måndag - söndag 08:00 - 22:00, även öppet helger och röda dagar samt helgdagar.
Anställningsgrad Heltid, 100%
I övrigt
Svenska samt engelska krävs i tjänsten i tal samt skrift.
Kollektivavtal finns tillsammans med fackföreningen UNIONEN och vår lokala fackklubb.
Norska samt danska kunder kan ringa vår kundservice ibland.



Då urval kommer ske löpande ser vi gärna att du ansöker så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!


(Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår annons.)


Om oss
ANCI media är en oberoende rekryteringsbolag som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ANCI Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 7 december 2022

Postadress

Fältskärsleden 10
GÄVLE, 80280

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024