OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett finansbolag där du får utnyttja dina kunskaper i engelska? Är du en utåtriktad och positiv person som också har erfarenhet av att arbeta med kundservice? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu flera kundservicemedarebtare för uppdrag hos vår kund. Företaget är ett stort försäkrings- och finansbolag som finns runt om i hela Sverige. Den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
På kundservicesupporten får du chans att visa upp dig från din allra mest kommunikativa sida. I arbetet ingår att ta hand om kundupplysningssamtal från företagskunder och svara på frågor om avtal och tjänster. Det är viktigt att du oavsett kund ger ett professionellt och trevligt bemötande ? det ska vara en positiv upplevelse att få hjälp av dig! Det är ett viktigt att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst där du jobbat mot uppsatta mål och hanterat telefonköer. Vi tror att du som söker tycker om att bemöta och hjälpa människor samt har ett genuint intresse för service. Det är även bra om du har datorvana och att du föredrar att jobba med fokus på noggrannhet och kvalitet. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasial utbildning
-Erfarenhet från kundservice via mail och telefon
-Mycket meriterande med kunskap om försäkringsmarknaden
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag. Tillträde i början av april, uppdragstid till sista november.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10026DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10026DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se